Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ - POLIS ART CAFE - ΑΘΗΝΑ


Η ομιλία μου:

"Φίλες και φίλοι, καλησπέρα!

Σας ευχαριστώ που ήρθατε στην αποψινή μας συνάντηση. Η παρουσία σας μας γεμίζει με θετικά συναισθήματα ζεστασιάς, χαράς και αισιοδοξίας.

Θέλω, επίσης, να ευχαριστήσω τους εκδότες μου, την  Άνεμος Εκδοτική, και συγκεκριμένα το Νικόλα και το Γιάννη, γιατί παρέκαμψαν τους δικούς μου δισταγμούς και προχώρησαν στην έκδοση της ποιητικής μου συλλογής «Η νοσταλγία του παλιού πόνου». Έτσι επέτρεψαν στα στοιχειωμένα ποιήματά μου να έρθουν στο φως καθώς, αφού είχα βάλει τους στίχους μου να συλλάβουν τη στιγμή και τα συναισθήματά της, τα κρατούσα με τη σειρά μου φυλακισμένα σε κάποιο συρτάρι.

Ευχαριστώ και τους φίλους ποιητές της αποψινής βραδιάς γιατί μου άφησαν χώρο να μπω ανάμεσά τους. Όπως αναφέρω και στο οπισθόφυλλο της συλλογής, δεν με θεωρώ ποιήτρια, αλλά πεζογράφο, που ωστόσο ήθελε να στεγάσει τους στίχους κυρίως της νιότης της. Εκεί ανήκει το μεγαλύτερο μέρος των ποιημάτων μου που χαρακτηρίζονται από τις κοινές νεανικές ανησυχίες για τις σχέσεις και την κοινωνία, και από τις επιρροές των υπαρξιστών.

Αγαπώ την Ποίηση, γιατί αποτελεί πηγή φωτός, είναι ένα ανοιχτό παράθυρο που βλέπει σε άλλους κόσμους, είναι ένα σκαλί στη σκάλα της ύπαρξης που μας ανεβάζει ψηλότερα, δονεί τα συναισθήματά μας, και τέλος γιατί, είτε μας φέρνει ένα χαμόγελο στα χείλη είτε ένα τσίμπημα στην καρδιά, αποτελεί παρηγοριά.

Ο τίτλος της συλλογής είναι παρμένος από το ποίημα «Η νοσταλγία του παλιού πόνου» και αναφέρεται στον πόνο ως ένδειξη ζωντάνιας. Η νοσταλγία για τον παλιό πόνο αντιπροσωπεύει τη νοσταλγία για την εποχή που είχαμε την ικανότητα να νιώσουμε έντονα συναισθήματα, να αντιδράσουμε, που ήμαστε ζωντανοί. Είναι η νοσταλγία για τον παλιό μας εαυτό που δεν είχε βυθιστεί στην απάθεια, που δεν είχε αλλοτριωθεί.

Ελπίζω τα ποιήματα της συλλογής να αποτελέσουν για τον αναγνώστη αφορμή για σκέψη και να προκαλέσουν συγκίνηση.

Κλείνοντας και εν όψει της καινούργιας χρονιάς, θα ήθελα να ευχηθώ για όλους μας και τον πλανήτη μας, μακροημέρευση και ειρήνη, υγεία, και αμοιβαία αγάπη και φροντίδα!

Σας ευχαριστώ!"

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου